این صدای ایرانیان است

وبلاگ گروه دوبلاژ صدای ایرانیان

این صدای ایرانیان است

وبلاگ گروه دوبلاژ صدای ایرانیان

عصر پهلوانان

 بازی کامپیوتری «عصر پهلوانان»، اولین بازی نقش محور ایرانی است که براساس اسطوره‌های ایرانی و بیش از همه شاهنامه فردوسی طراحی شده است.

«عصر پهلوان» به صورت کاملا حرفه‌ای طراحی و ساخته شده است. ویژگی‌هایی مانند ٬ گرافیک زیبا، جذابیت game play، وسعت داستان بازی و طراحی زیبای فضاهای بازی که از بناهای سنتی ایران باستان الهام گرفته شده است که ٬ «عصر پهلوانان» را به گفته‌ی بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی به بهترین بازی نقش محور تولید شده در منطقه‌ی خاورمیانه تبدیل کرده است.

در این بازی 94 شخصیت، برگرفته از افسانه‌ها و اسطوره‌های ایرانی وجود دارند که از بین آن‌ها، 23 شخصیت، کلیدی و پیش‌برنده‌ی خط اصلی داستان هستند. داستان در چندین سرزمین افسانه­ ای اتفاق می‌افتد که بازیکن با استفاده از سلاح‌ها و جادوهای متنوع برای به دست آوردن راز رویین‌تنی پیش می‌رود و در این راه با شخصیت‌های شیطانی و بدکار مبارزه می‌کند. در «عصر پهلوانان»، دیالوگ‌ها نقش مهمی دارند و بازیکن برای انجام مأموریت‌ها باید با شخصیت‌های مختلف بازی گفت‌وگو کند.

گروه تولید :

در سال 1384 گروه سرگرمیهای دیجیتال شرکت رسانا افزار شریف، با حمایت مرکز صنایع نوین اقدام به انجام پروژه بزرگ «ساخت نسخه آزمایشی بازی عصر پهلوانان» با الهام از اساطیر باستانی ایران نمود که این مهم در ابتدای سال 86 به پایان رسید. و پس از مدتی تاخیر در مهرماه همان سال پروژه ساخت نسخه تولیدی این بازی کلید خورد. در نسخه تولیدی کاراکترها حفظ شدند اما بسیاری اجزای دیگر نظیر داستان، موتور بازی، ابزارهای export و Level Editor تغییر کردند تا بتوان بازی را با سطح قابل قبول بین المللی وارد بازار کرد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت: www.asrepahlevanan.ir مراجعه کنید .

خلاصه بازی

روزگاران قدیم در دیار سیستان شهری بود به نام زابل که مهد علم و ادب و هنر در آن روزگاران بود. در شهر زابل حاکمی خردمند و درستکار به نام پیشداد حکومت می کرد که صلح و آرامش را برای مردم شهر به ارمغان آورده بود. پیشداد پسری داشت به نام آتار، شاهزاده ای جوان و باهوش که خرد پدر را به ارث برده و در زورآوری و مردانگی نیز سرآمد پهلوانان عصر خود بود.

چند روزی که پیشداد و آتار شهر را به قصد شکار ترک کرده بودند، ناگاه لشگری از دیوان از کوهها سرازیر شده و زابل را به آتش و خون کشیدند. فرمانده نگهبانان شهر، پیکی را به سوی پیشداد گسیل داشت تا وی را از این ماجرا با خبر سازد. پیشداد به محض شنیدن خبر به همراه آتار به شهر بازمی گردد ......


سرپرست گویندگان : محمدرضا علیمردانی

گویندگان :مجید حبیبی٬ هومن حاجی عبدالهی ٬ مجید آقا کریمی ٬ محمد رضا علیمردانی ٬ حامد مدرس ٬ امین الیاسیان ٬ سلیمه قطبی ٬ سیما رستگاران ٬ کوروش زارع پناه ٬ امیر غفارمنش ٬حسن همایی ٬ مهدی نصرتی ٬سهیلا راد ٬ حسین حسینیان ٬ اعظم چوبدار ٬ علی سرور ٬ شیوا ایوبی ٬ احمد نگهبان ٬ محمد داوودی ٬ مه لقا باقری ٬ حسین میرزاییان ٬ رضا مرادی نژاد و...
نظرات 2 + ارسال نظر
احمد مسقطی دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
لطفا در مورد دوبله های قدیمیتون هم توضیح بدین تا بیشتر با گوینده هاتون آشنا بشیم

مسعود محسنی یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ب.ظ

سلا خسته نباشید
لطفا در مورد گوینده هاتون بنویسید تا بشتاسیمشون
درضمن آقای مردانی از کار های تاترتون هم بگید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد