این صدای ایرانیان است

وبلاگ گروه دوبلاژ صدای ایرانیان

این صدای ایرانیان است

وبلاگ گروه دوبلاژ صدای ایرانیان

عصر پهلوانان

 بازی کامپیوتری «عصر پهلوانان»، اولین بازی نقش محور ایرانی است که براساس اسطوره‌های ایرانی و بیش از همه شاهنامه فردوسی طراحی شده است.

«عصر پهلوان» به صورت کاملا حرفه‌ای طراحی و ساخته شده است. ویژگی‌هایی مانند ٬ گرافیک زیبا، جذابیت game play، وسعت داستان بازی و طراحی زیبای فضاهای بازی که از بناهای سنتی ایران باستان الهام گرفته شده است که ٬ «عصر پهلوانان» را به گفته‌ی بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی به بهترین بازی نقش محور تولید شده در منطقه‌ی خاورمیانه تبدیل کرده است.

در این بازی 94 شخصیت، برگرفته از افسانه‌ها و اسطوره‌های ایرانی وجود دارند که از بین آن‌ها، 23 شخصیت، کلیدی و پیش‌برنده‌ی خط اصلی داستان هستند. داستان در چندین سرزمین افسانه­ ای اتفاق می‌افتد که بازیکن با استفاده از سلاح‌ها و جادوهای متنوع برای به دست آوردن راز رویین‌تنی پیش می‌رود و در این راه با شخصیت‌های شیطانی و بدکار مبارزه می‌کند. در «عصر پهلوانان»، دیالوگ‌ها نقش مهمی دارند و بازیکن برای انجام مأموریت‌ها باید با شخصیت‌های مختلف بازی گفت‌وگو کند.

گروه تولید :

در سال 1384 گروه سرگرمیهای دیجیتال شرکت رسانا افزار شریف، با حمایت مرکز صنایع نوین اقدام به انجام پروژه بزرگ «ساخت نسخه آزمایشی بازی عصر پهلوانان» با الهام از اساطیر باستانی ایران نمود که این مهم در ابتدای سال 86 به پایان رسید. و پس از مدتی تاخیر در مهرماه همان سال پروژه ساخت نسخه تولیدی این بازی کلید خورد. در نسخه تولیدی کاراکترها حفظ شدند اما بسیاری اجزای دیگر نظیر داستان، موتور بازی، ابزارهای export و Level Editor تغییر کردند تا بتوان بازی را با سطح قابل قبول بین المللی وارد بازار کرد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت: www.asrepahlevanan.ir مراجعه کنید .

خلاصه بازی

روزگاران قدیم در دیار سیستان شهری بود به نام زابل که مهد علم و ادب و هنر در آن روزگاران بود. در شهر زابل حاکمی خردمند و درستکار به نام پیشداد حکومت می کرد که صلح و آرامش را برای مردم شهر به ارمغان آورده بود. پیشداد پسری داشت به نام آتار، شاهزاده ای جوان و باهوش که خرد پدر را به ارث برده و در زورآوری و مردانگی نیز سرآمد پهلوانان عصر خود بود.

چند روزی که پیشداد و آتار شهر را به قصد شکار ترک کرده بودند، ناگاه لشگری از دیوان از کوهها سرازیر شده و زابل را به آتش و خون کشیدند. فرمانده نگهبانان شهر، پیکی را به سوی پیشداد گسیل داشت تا وی را از این ماجرا با خبر سازد. پیشداد به محض شنیدن خبر به همراه آتار به شهر بازمی گردد ......


سرپرست گویندگان : محمدرضا علیمردانی

گویندگان :مجید حبیبی٬ هومن حاجی عبدالهی ٬ مجید آقا کریمی ٬ محمد رضا علیمردانی ٬ حامد مدرس ٬ امین الیاسیان ٬ سلیمه قطبی ٬ سیما رستگاران ٬ کوروش زارع پناه ٬ امیر غفارمنش ٬حسن همایی ٬ مهدی نصرتی ٬سهیلا راد ٬ حسین حسینیان ٬ اعظم چوبدار ٬ علی سرور ٬ شیوا ایوبی ٬ احمد نگهبان ٬ محمد داوودی ٬ مه لقا باقری ٬ حسین میرزاییان ٬ رضا مرادی نژاد و...

فرخ لقا هوشمند هم رفت .

 

فرخ لقا پور رسول متولد 1310 ، ما او را فرح لقا هوشمند می شناسیم .

او به تشویق علی قلی پور رسول ( پدرش ) که یکی از بنیانگذاران تئاتر در رشت بود در سال 1324 برای اولین بار به روی صحنه رفت .
او دیپلم تئاتر را نزد زنده یاد اسماعیل مهر تاش در رشت گرفت . و همچنین در هنرستان هنرپیشگی زیر نظر عطاالله زاهد ، مجید محسنی و حمید قنبری تحصیل کرد .

عمده نمایش ها : آرشین مالالان ، ارنانی ، برای شرف ، خسرو و شیرین ، خسیس ، در آغوش لیره ، ریچارد ولینتون ( وکیل خائن ) ، مالک قلب من ، ناموس و...

فعالیت در سینما از سال : 1336 با فیلم نردبان ترقی

13337 : روزنه امید

1340 : علی واکسی

1342 : آقای هفت رنگ

1343: شب قوزی

1346 : میلیونر های گرسنه

1347 : ببر مازندران ، دزد سیاه پوش ، شوهر آهو خانم

1348 : مالک دوزخ ، نعره طوفان

1350 : پهلوان مفرد ، دنیا مال منه ، صمد و قالیچه حضرت سلیمان

1351 : خانه قمر خانم ، خواستگار ،  صمد و سامی لیلا و لیلی ، استوار و پاسبان ، صمد و فولاد زره دیو ، همیشه قهرمان

1352 : صمد به مدرسه می رود ، کج کلاه خان

1353 : صمد آرتیست می شود ، گل پری جون

1354: صمد خوشبخت می شود

1355 : پاکباخته ، پسرک ، شادی های زندگی ما ، شیر خفته

1356 : صمد در راه اژدها

1357 : صمد به شهر می رود ( نمایش در 1358)

1362و... : قرنطینه ، باشو غریبه کوچک ، کوچک جنگلی ، پنجاه و سه نفر  ،افسانه آه ، رنو تهران 29 : شکار خاموش ، ملک خاتون  ، دو نفر و نصفی ، مسافران ، خوش خیال ( نمایش داده نشد ) ، دو همسفر  ، الو الو من جوجو ام ، سفر و....

مجموعه ها : سرکار استوار ، ماجرا های صمد ، مامور ما صمد در ماجراهای بالاتر از خطر ، ببخشید ، کوچک جنگلی ، رعنا ، تعطیلات نوروزی ، لبخند زندگی خانه به خانه  ، خانه های شاد ، عیاران ، مدرسه مادربزرگ ها ، تهران 11 ، سوخته دلان و...

گروه دوبلاژ صدای ایرانیان در گذشت این هنرمند دوست داشتنی را به خانواده ، دوستان و دوستدارانش تسلیت می گوید . یادش جاودانه

یاد همسر هنرمندش رضا هوشمند نیز سبز*

     

                                                                                                                     

                                                                                                              منبع : قرهنگ سینما ی ایران / جمال امید

دوستان عزیز سلام

در ابتدا از همگی شما متشکریم که لطف کردید و از وبلاگ ما دیدن کردید.

باید مطالبی را به عرض شما دوستان برسانیم :

 

نخست : این وبلاگ به تازگی شروع به کار کرده و پیشنهادات شما عزیزان در پیش برد اهداف ما موثر خواهد بود  

 

دوم : اکثر دو ستان پرسیده بودند که چطور می توانند از آثار دوبله شده ما مطلع بشوند ٬  کارهای جدید گروه ٬  از طریق همین وبلاگ به اطلاع شما خواهد رسید . اطلاعات مکمل آثار شامل  : اعضای تیم دوبله ٬ زمان عرضه و موسسه پخش کننده خواهد بود .

سوم : به زودی در وبلاگ معرفی نامه ای از اعضای گروه شامل گویندگان و سرپرستان گفتار به اختصار قرار خواهد گرفت تا دوستداران این عزیزان به توانند با ایشان آشنا شوند .

 

چهارم : راه اندازی تالار گفتمان در برنامه های آتی گروه است .

 

پنجم : گروه صدای ایرانیان ٬ تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و با هیچ شبکه ماهواره ای همکاری نخواهد داشت . همچنین وزارت محترم ارشاد طی نامه ای به گروه خواستار آن شد٬ که استفاده ازلهجه را در آثار خارجی را متوقف نماید . 

 

ششم : از تمامی شما عزیزان تقاضا می کنیم در هنگام ثبت نظرات خود آدرس ایمیل خود را یادداشت نمایید ٬ تا گروه در زمان لازم بتواند با شما تماس حاصل نماید .

 

هفتم : به اطلاع می رساند گروه صدای ایرانیان یک گروه هنری است و  همکاری ٬ همراهی و نسبتی با هیچ یک ازگروه های سیاسی ندارد .  از شما دوستان عزیز خواهشمندیم از پرداختن به امور غیر مربوط به گروه  و دوبله در نظرات خود پرهیز فرمایید .


در پایان با تشکر  مجدد از تمامی شما عزیزان ٬از درگاه ایزد ٬ اوقاتی سرشار از شادی و نیرو جوانی را خواستاریم .

علیرضا عباسی عزیز : سلام

از بذل توجه شما دوست عزیز به وبلاگ گروه واقعا متشکرم .


راز کدوی سحرآمیز

مدیر دوبلاژ : محمدرضا علیمردانی

مترجم : محمود گودرزی

مدیر صدابرداری : افشین طاهری

صدابردار : امین طاهری

صداگذاری و میکس : نرگس سوری

گویندگان : نازنین حقیری ٬ نیما رییسی ٬ مهشید اژده فر ٬ اعظم چوبدار ٬ ندا آسمانی ٬ محمدرضا علیمردانی ٬ علی سرور ٬ پریسا پور حسینی ٬ شیوا ایوبی ، شیما شمس الدینی ، ملیحه سائمی ، نرگس سوری و...